niedziela, 17 lutego 2013

Cytaty ~ Hinata


„Naruto… Od dawna cię obserwowałam. Trwało to całe lata. Sama nie wiem dlaczego. Nie wiem dlaczego, ale… Kiedy patrzę na ciebie, Naruto, zaczynam czuć w sobie odwagę. I wydaje mi się, że wtedy mogę osiągnąć wszystko. Czuję się dowartościowana. „

„Ja…tylko jestem samolubna…jestem tu w własnej woli…zwykłam tylko zawsze płakać i poddawać się…prawie obrałam zła drogę…ale ty…ty pokazałes mi właściwą drogę…zawsze w pogoni za tobą…chciałam cię prześcignąć…Ja tylko chciałam z tobą porozmawiać…chciałam być z tobą….zmieniłeś mnie! Twój uśmiech mnie ocalił! Więc nie boję się umrzeć aby Cię ochronić! Ponieważ Ja…Cię kocham!”

„Nie mogę się poddać. Nie w chwili, kiedy patrzy na mnie osoba, którą podziwiam. Nie teraz, kiedy w końcu zwrócił na mnie uwagę… Mogę dalej!”

„Teraz wiem, iż cierpisz bardziej niż ja. To ty jesteś rozdarty pomiędzy swoją prawdziwą rodziną, a odgałęzieniem klanu Hyuuga.”

„Czy byłam w stanie zmienić się choć trochę?”





1 komentarz: