czwartek, 21 lutego 2013

Cytaty ~ Nagato


„Mój pokój nazywasz fałszywym. Jednak nie ma nic bardziej fałszywego niż pomysł, aby w tym przeklętym świecie ludzie byli w stanie się zrozumieć”

„Czy nienawidzisz mnie? Teraz gdy stoję przed tobą…chcesz dokonać zemsty, prawda? Nic nie możesz zrobić. Nie byłeś w stanie odpowiedzieć na moje pytanie. Jesteś tylko ofiarą, która pomoże przywrócić temu światu porządek, o to odpowiedź.”

„Zbyt wiele bliskich mi osób zginęło. Ich ból jest tym, co pozwoliło mi dorosnąć i stać się silniejszym.


Nawet najbardziej nieświadome i niewinne dziecko w końcu dorośnie, ponieważ nauczy się, czym jest prawdziwe cierpienie.
Ale ja, żyjąc w centrum nieskończonego wszechświata bólu, ze zwykłej osoby dorosłem do… Boga!”

„Pytasz „dlaczego”? Rzeczy zawsze dzieją się bez ostrzeżenia. Dopiero wtedy wszystko nabiera sensu.”




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz