sobota, 17 listopada 2012

Cytaty ~ Itachi


"Ludzie żyją otoczeni przez to, co przyjęli za prawidłowe i prawdziwe. Tak właśnie określają "rzeczywistość".
To wszystko jednak może być zwykłą iluzją.
Generalnie można założyć, że ludzie żyją w świecie swoich własnych przekonań."

" Nie wiemy, jakimi ludźmi tak naprawdę jesteśmy, aż do momentu przed naszą śmiercią"

"Zawsze pragnąłeś być lepszy ode mnie. Właśnie dlatego pozwoliłem Ci żyć...dla mojego dobra"

"Ci, którzy nie potrafią zaakceptować siebie, skazani są na porażkę."

"Jesteś słaby. Dlaczego jesteś słaby? Bo brak ci nienawiści."

"Mój mały, głupi braciszku. Jeśli chcesz mnie zabić – nienawidź mnie, nie cierp mnie, a teraz uciekaj, uciekaj i żyj, żyj w hańbie."

"Jeśli się wyróżniasz, jesteś znienawidzony przez innych."

"Przywiązanie jest ograniczeniem samego siebie."

"Jeśli masz siłę, w końcu staniesz się samotny, a w ostateczności arogancki. Nawet jeśli byłeś wszystkim czego ludzie życzyli ci od początku."

"Ludzie boją się i nienawidzą tych, których nie rozumieją."



1 komentarz:

  1. Jak zna się postać i się to czyta to aż się łezka w oku kręci.

    OdpowiedzUsuń