poniedziałek, 12 listopada 2012

Cytaty ~ Sasuke

"Nazywam się Uchiha Sasuke. Jest wiele rzeczy, których nienawidzę, ale nie ma niczego, co bym szczególnie lubił. Nie jestem marzycielem, ale... Moim celem jest odbudowa mojego klanu... I zabicie pewnego człowieka."


"Stało się tak, jak mówiłeś, bracie. Cały czas Cię nienawidziłem. Żyłem tylko dla jednej rzeczy: by ujrzeć Twoją śmierć! Tutaj się wszystko zakończy!"


"Jak bardzo nienawiść wypełnia moje serce i jak dzięki temu stałem się silniejszy... nie masz nawet pojęcia"

"Samotność sprawia, że ludzie stają się silniejsi."

"Księżyc tej nocy...przypomina mi tamtą, oraz rzeczy które starałem się zapomnieć. Teraz pamiętam Itachiego...Niewyraźne wspomnienia, które chowałem w głębi serca powracają..."

"On...płakał. Sądziłem, że mam przywidzenia. Nie mogłem tego pojąć..."

"Mówiąc prościej, dla węża pełzającego po ziemi marzenie o lataniu, jest rzeczą niemożliwą. A jednak wciąż chciałeś tego dokonać. Więc obrałeś cel na małe pisklę wewnątrz gniazda i...w zamian sam stałeś się celem"


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz