wtorek, 20 listopada 2012

Cytaty ~ Kakashi


"Następne pokolenie zawsze wyprzedzi poprzednie. To jeden z nigdy nie kończących się cyklów życia."

"Wybaczcie, ale zabłądziłem na drodze życia."

"Patrząc na te wydarzenia, zrobiłeś najlepiej jak mogłeś. Rozumiem cię teraz... Złamałeś zasady dla swego sumienia... 
dla dobra nas wszystkich - jestem z ciebie dumny tato..."

"Sasuke odpuść sobie tę swoją zemstę. Takich jak ty widziałem w swoim życiu na pęczki. Każdy z nich z "zemstą" na ustach. Źle kończyli, bardzo źle... Doprowadzi cię to tylko do jeszcze większych cierpień. Nawet jeśli uda ci się tej zemsty dokonać, pozostanie jedynie pustka."





1 komentarz:

  1. Cześć, wyglądasz mi na fankę króla szamanów, ogólnie,świetny blog. To co tu pisze, nie jest właściwie spamem. Założyłam bloga o moich przemyśleniach na temat Króla szamanów..hehe..czytając nawet jeden post sie popłakałam. Niedużo tam napisałam,zaledwie dwa posty..ale jeśli chciałabyś przeczytać i czasem zaglądać,było by mi miło. Fanów szamana jest mało..coraz mniej...a ja mam tak wielki sentyment, że postanowiłam dzielić się tym ze światem.
    Dziękuje za uwagę,
    zapraszam Cie serdecznie:)
    Jakbym miała chociaż jednego obserwatora,nie czułabym sie tak samotnie w moim duchowym świecie..:)


    www.asakura-onsen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń