piątek, 9 listopada 2012

Cytaty ~ Naruto

W tym miesiącu postanowiłam, że będę wstawiać posty z cytatami, ponieważ nie mam za wiele czasu na pisanie, np. opisu postaci. Zresztą sami wiecie...szkoła i dużo nauki, ale mam nadzieję że wam się spodoba ^^ 




 "Kiedyś nienawidziłem Sasuke... Ale kiedy przyzwyczaiłem się do bycia z nim zrozumiałem, że jest naprawdę fajnie. On jest osoba, która bardziej niż ktokolwiek inny zaakceptowała moje istnienie. Sasuke jest moim przyjacielem..."


 "Tak jak myślałem. Sakura-chan nie zmieniła się nic, a nic. Właściwie to myślę, że stała się bardziej brutalna. "

"Jego oczy stały się dzikie...Pewnie zażył jakiś prochów! Czy doping jest dozwolony!? Czy to dozwolone!!!???"


"Czy ktoś, kto nie był w stanie uratować swojego przyjaciela, może zostać Hokage? Jak myślisz, Sasuke?"


"Sasuke, zawsze wiedziałem, że jesteś samotny. Na początku, kiedy zdałem sobie sprawę, że jest ktoś taki jak ja, poczułem ulgę. Byłem szczęśliwy... Już o dawna chciałem z Tobą o tym porozmawiać. Ale ty nie chciałeś. Byłeś niesamowity. Jak i również niezwykle popularny. Od momentu, w którym się tak poróżniliśmy, poczułem się zażenowany... Zdecydowałem więc, że będę myślał o Tobie jak o rywalu. Nie chciałem z Tobą przegrać. Nazywając mnie cieniasem, czułem się coraz gorzej i tym bardziej nie chciałem przegrać. Nawet, kiedy staliśmy się drużyną, nic się nie zmieniło. Byłem nieustępliwy i nie mówiłem Ci prawdy. Chciałem być taki jak Ty. Byłeś dla mnie wzorem. Dlatego tego dnia byłem naprawdę szczęśliwy, ponieważ wreszcie mnie zauważyłeś. To był pierwszy raz, kiedy tak o mnie pomyślałeś. Nie rozmawialiśmy od tego czasu, ale obaj wiemy, że nasze pięści nie muszą się spotykać, żeby to zrozumieć. Nawet, jeśli uznałem, że to się już nie powtórzy. To w taki sposób staliśmy się przyjaciółmi. "


Jeżeli stracisz całą nadzieję... Ja zrobię wszystko, by ci ją przywrócić!


"To prawie nie do zniesienia, czyż nie... Ból bycia samotnym. Znam to uczucie, byłem tam, w tym miejscu ciemnym i samotnym, ale teraz są inni, inni ludzie, którzy wiele znaczą dla mnie. Dbam o nich więcej niż o siebie i nikomu nie pozwolę ich skrzywdzić."


"Nazywam się Uzumaki Naruto i nie zamierzam przegrać z żadnym z was! "


"Nie ucieknę więcej... nie cofnę moich słów... to moja droga Ninja!"


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz